Konu
Satılık Beagle
30-04-2010, 15:40:10
#4
cNt
Hocam uluma problemi var mı yok mu, eve alacak arkadaşlar bilirlerse iyi olur..
Hayırlı satışlar,çok güzel,çok cesur köpeklerdir..