İyi puan alan arkadaşları tebrik ediyorum.Yeteri kadar iyi puan alamayanları da tebrik ederim

Arkadaşlar sonuçlar kötü olursa üzülmeyin dünyanın sonu değil bakınız:Ben 4 yıl sınava girdim

ailenizin üstünüze gelmemesi için ise biraz bunalım takılın fazla abartmayın.|seneye düzgün çalışın|