Konu
YGS Sonuçları Açıklanacak Tetikte Olun:D
30-04-2010, 12:59:29
#51
abdullah06
Bilal_erturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açıköğretim için kaç puanı geçmek gerekiyor?
Barajı geçmen yeterli.