Ben sizin iyiliğiniz için bu konuyu açıyorum arkadaşlar, kötü bir niyetim olamaz zaten. Seo uzmanı olmayabilirim, bu index artışının sebebide bu olmayabilir ama her ne olursa olsun konuya giripte -rep vermek sadece sizin seviyenizi gösterir, rep önemli değil ama yinede adamın morali bozuluyor.

Yinede canınız sağolsun, ne yapalım...