Konu
Satılık Beagle
30-04-2010, 10:21:15
#3
Pisbaytar
Evet Köpek Bana Ait Şuanda Köpek Sayımız Fazlalaştı ve diğer köpeklerle Lara aynı ortamda duramıyor.Çok masum bir köpek Oyuzden Sıkıntı İçinde Olmasını İstemiyorum Oyuzden Mecburen Satmak zorundayım.