zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son 20 iş görür hocam daha ne olsun, türk sitesi diyemi bu agrasiflik



buda yanlış sayıyor diyorsun ama çok sakinsin
Hayır sayyac.com'u sevmiyorum.Bu kadar basit