Tahminimce google kendini yeniliyor gibi bişiy. Eski indexleri siliyor. Yenileri belki şuan çok geç indexliyor ama bu süreci atlattığımız zaman herşeyin daha iyi olacağını düşünüyorum.
Senin gibi birkaç yorum yapacak arkadaş bekliyorum swat_tr

Şimdi ben bu 18K'dan 3K'ya inmiş sitemi 3k diye elden çıkarmalımıyım düzelmez diye yoksa elimde mi tutmalıyım 30-40K olur mu acaba diye ? Google kendini yenileyecek diye biz milyarlar kaybedeceğiz gibi duruyor resmen..