SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eminim rapidswitchden colocation kullanan r10'un ilk (belki de hala tek) Türk hosting firmasıyız.

Colocation ve dedicated fiyatları arasında orantısız ve insafsızlık yapan bana göre yavşaktır.

Rapidswitchin 3TB ek trafik ücreti 125 TL, colocation standart trafiği 3TB

ama sitesinde Q8200 sunucu 10TB trafikli. Fiyatı da 60 GBP / 150 TL


"Aman kimse kullanmasın, tek avantajlı ben olayım" derdinde değilim. Bol parası olan ve/veya bizim gibi anlaştığı yerde uzun süre kalan firmalar için uygundur.

Bir müşterimiz için freebsd dvdsi yazdırıp makineye taktırdım, 30 GBP ödedim. 70 TL!

Burda, Türkiye'de, mbiti 5 TL daha ucuz diye datacenter değiştiren firmalar var.

Yiğidin hakkı ver, ama gerektiğinde de öldür! Rapidswitch dediniz, eleştirilerim gerçektir
açıkçası ben bu tür sebeplerden ötürü yurt dışında co-loc yapmayı mantıklı bulmuyorum. eminimki türkiyede çalıştığınız bir dc freebsd isosu yazdırmak için sizden para talep etmezdi. bu adamların müşterileri çok. birde üften-püften sebeplerden ötürüde para almayıda çok iyi biliyorlar. yok kurulum ücreti yok şu yok bu. para basıyoruz sanki. yurt dışındaki hiçbir dc co-loc için kullanıcıyı teşvik edecek şeyler yapmıyor. en basitinden sizin verdiğiniz trafik örneği. adam gidip network düzenini bozacak bir girişimde bulunmayı tercih etmiyor haklı olarak