Programların fonksiyonlarını bilmek seni profesyonel yapmaz. Programlarla neler yaratabildiğindir seni profesyonel yapan. Ve asla profesyonel biri böyle bir çizim yapmaz. Hani yeni başladım deseydin amenna çok olumlu yorumlar yapabilirdim ama kendini bu tasarımla övemezsin 20 dakikada bunu yaptımda diyemezsin 20 saat uraşırsın ama herkezin faydasına dokunucak türden yaparsan tebrik ve teşekkürlerin eksik olmaz.
Yazılanlara gönülden katılıyorum. İyi Çalışmalar Dilerim.