ggdeki satışınızda bi yorum gördüm
"Ürünle ilgili tek dert edilmesi gereken şey: bir sata kablosu ve işlemciye giden güç kablosudur. "
ben bunu anlayamadım açıkcası,bu ne sorunu hocam?
herhangi bir sorun yok

bu cümle de benim satışımda değil

gg kullanıcı adım da volkanaydinli . bu arada ürününüz kargolanmıştır..
ürünle beraber sata kablosu ve sata power fişi gelmiyor, hemen takmak istersiniz ama elinizde yoktur, bu yüzden bunu dert edin demek istemişler sanırım
ürünü aldım, herhangi bir sorun yok.
teşekkürler. beğenmenize sevindim..