Toshiba M305 serisi laptopum var
normal modda açıldıktan kısa bir süre sonra (3-15dk) bilgisayar kilitleniyor hiç bir işlem yapamıyorum güvenli modda çalıştırdığım zaman uzun süre kullanabiliyorum hiçbir problem olmuyor.

daha önce benzer şey başına gelen var mı arkadaşlar? ekran kartı bazen küçük problemler veriyordu onunla bir ilgisi olabilir mi , yada işlemci ısınıyordur vs. düşündüm ben. yazılımlarla ilgili bir sorunsa format atacağım fakat güvenli kipin özelliklerinin ne olduğunu tam olarak bilemediğim ve neden güvenli kipte problemsiz çalıştığını anlayamadığım için sizlere danışayım dedim.

şimdiden teşekkürler