ggdeki satışınızda bi yorum gördüm

"Ürünle ilgili tek dert edilmesi gereken şey: bir sata kablosu ve işlemciye giden güç kablosudur. "

ben bunu anlayamadım açıkcası,bu ne sorunu hocam?