Arkadaşlar son bi haftadır webloader scripti kurdum siteme. fakat google sadece 1 index almış. site sürekli güncelleniyor. sitemap var ve yüksek prli sitelerden backlink aldım.(pr7-pr8) gibi. indexde hiç oynama olmuyor sebebi ne olabilir acaba? sitemap a baktığım zaman tek 1 index almış görünüyor. robots.txt yok sitede webloader scrtipti için nasıl bi robots.txt dosyası hazırlamalıyım acaba? site neden hit almıyor yardımcı olurmusunuz?