genel fikir şu ünlü "müşteri velinimettir" deyişine bağlanıyor... benim alış nedenim ise tamamen alakasız... başka bir başlıkta da yazmıştım net ve org'u cengiz teymur'da.. diğerleri onda olmasa almazdım zaten... şan olsun diye reglediğim bir domain... bakalım gelen günler ne gösterecek... sırada kıvıl ve nokta var