ben burada bir arkadaşdan almıştım.ama neden bitürlü ilgilenememiştim. hatta domaini panelime bile alamadım. arkadaşın olduğu msnide açamayınca malum düştü. hayırlı olsun.
o zaman forumdaki herkesten çok ilk mesajda sorduğum sorunun muhatabısın. Sen neyi düşünerek almıştın bu domaini? ne yapmayı planlamıştın