Sen samanlıkta iğne arıyorsun zannedersem, çok kızmışsın fakat adamlar zaten yeni site acıyor hergün 1 i şikayet etsen diğeri onu şikayet etsen diğeri kurtuluş yolu yok malesef...
Ama ilk ömer coşkun çıktığında gelirim 4 katı olmuştu
Geçmiş olsun inşallah bu sorun düzelir.