kopya işleri boş bence liseden artık her halukarda mezun ediyorlar eğer diploma istiyorsan lise1-i çektin mi tamamdır zaten

diğer türlü liseyi bitirsende baya boş oluyorsun bir yerlere girmek için 2-3 sene dersanelerde uğraşıyorsun eğer üniversite düşünüyorsan ciddi olarak okumayı düşünüyorsan kopyayla bir işine yaramaz.

Lise diplomam olsun yeter diyorsan zaten lise 1 atlat yeter gerisini hocalar başından savıyor zaten olmadı son sene bütünlemede verirsin