Galatasaray Lisesi'ne gidiyorum ve kopya çekiyorum ? Vay Galatasaray Lisesi'ne vay ki ne vay

Kopyanın olayı şudur arkadaşım,ya öndekine arkadakine bakarsın böyle fısıldaşırsınız ya da 1" kağıtlara karınca alfabesi ile döktürürsün 50-60 sayfayı.
Yok mp3e ses kaydedip yazılıda kulaklıktan dinlemeler,yok görünmez yazı yazan kalemler,yok sms ile birbirine cevap göndermeler falan boş bence

Genellikle sayısal derslerin hocaları kendilerinden geçiyor,yazılı sırasında kalkıp yanına gidip "şunun formülü neydi" falan diye laf attığında zaten kendileri çözüyorlar sana işlemler kalıyor

Sözeller desen tamamen ezber işte,öğrenci milleti dediğin yuvarlana yuvarlana geçer