bence bu işe hiç girişme

ben şahsen alsam depolama için kullansam
kafadan 6 tb veri yüklerim
ve kafadan 50 tb trafik yerim aylık

bu şekilde bir müşteri çatarsana sana tek başına makinanın tammını yer bitirir işte o zamanda adamın hesabını kapamk için binbir çeşit bahane ararsın

sen yaparsın demiyorum bu şekilde yapan kişileri tanıyorum
bence diske ve trafiğie kesinlikle bir limit koy
kafan rahat olur
makinanın hattını yoracak sitelerde kabul etmek zorunda kalırsın ve altından kalkamazsın ( dost tavsiyesi )