Bilgiler çok değerli...
"Zaten forumdaki düzey de eski yılları aratacak duruma geldi maalesef." desenizde lütfen, yazmaktan ve paylaşmaktan vazgeçmeyin.
Biz acemilerin sizlerden öğreneceği daha çok şey var.
Çok ama çok teşekkürler...