Bence Acık artırmaya koy siteleri birer birer en yuksek teklif verene satarsın.
hiti ortada herkes az çok geliri ne olacak tahmin eder sitelerin durumuna göre bende o yüzden dedim

50tl ye sen olsan satarmısın konunu gördüm 1k lık siteye 150tl istiyorsun benim site 7k -2k arası ve koxp kelimesinde üst sıralarda oynuyor sence 50tl mi eder daha fazla mı eder
siteyi alan kişiler öncelikle gelire bakacağı için öyle dedim. forum işlerine kafam basmadığı için bir fiyat veremeyeceğiim kusura bakmayın
açık artırma yapınca da çok ucuza gidiyor siteler o yüzden yapmak istemiyorum