maşşallah arkadaş anlamıyom bunları post kasınca ellerine ne geçecek

r10a post kasmış olacaklar sadece

Zat-ı muhterem post sayısıyla para kazanacağını sanıyor
Bu adam normal değil
Aynen
radmin paraylamı tuttu bunu acaba

Parayla post falanmı atıyor
Olabilir
ilginç geldi banada blogunda 3 php script var hepsi
warez

Hocam php den bi gram anladığı yoktur elindeki w
arez arşivinden kuruyordur millete