NewidWid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam İhale Bana Kaldı Ama Hala Yanıt Bekliyorum Sizden...
R10 kapalı kaldığı sürede forumdan biraz uzak kaldım. Bu durum için kusura bakmayın. Ödeme bilgilerini gönderdim.