arkadasın ücreti geri ödeme yapılmıştır ancak oradan sildirmedi
Bu açıklama yeterli değil. Söyleyin o arkadaşa moderatörlere PM atarak sildirtsin. Ben şu an için güvenilir görmüyorum sizi. Ödeme yapılmıştır, moderatör itrader'i siler o zaman tamam bu arkadaşla çalışabilirim diye düşünmeye başlarım.
İtrader'i benim için değil kendiniz için sildireceksiniz. Sırf bu itrader yüzünden size PM atmayan bunu zaman kaybı olarak düşünen arkadaşlar var.