beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu itrader'ine bir bak istersen. Rep'e bir savunma yapmışsın fakat itrader'de geri ödememişsin ücreti. Onu da açıklaman gerek. Hatta temizlemen gerek.

https://www.r10.net/itrader.php?u=47595
arkadasın ücreti geri ödeme yapılmıştır ancak oradan sildirmedi