Öncelikle değerli yorumlarınız için teşekkürler.
bircok kişinin işine yarıyacagı kesin.fakat bırde sole bısey sormak ıstıyorum bunu onlıne destek ıcın hangı pc de kurarsan o pc de acılan msn demı calısıyor yoksa farketmıyormu böyle bısey duymustum.
Konyadizayn arkadaşımızın sorusuna gelince; ben size sistemin kısa mantığını anlatayım, o zaman sorunun cevabı da verilmiş olur. (Gastamonu adlı arkadaşımızın cevabına bir nevi katkıda bulunuyorum)
LiveZilla programının kurulu olmadığı bilgisayarda, siteniz için online destek hizmeti veremezsiniz.
Program bilgisayarınıza yüklenecek, server tanıtılacak, sitenizin ftp bilgileri girilecek ve son olarak database bilgileri doğrulanacaktır.
Videoyu izlediyseniz görmüş olmanız lazım, program açık olduğunda, site içerisindeki destekte aktif oluyor.
Aslında messenger ile de aynı mantığı taşıyor. Messenger yüklü olmayan bilgisayarda, msn de çevrimiçi konuşamazsınız.
Not:+ Bir özellik söyleyeyim, google map özelliğini açtığınız takdirde, google mapten IP'nin bağlı olduğu şehir gösterilebiliyor.
İlginiz için teşekkürler.