KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah hocam kaç gündür arıyoruz ucuza ama aldık 150 ye r10dada aramıştım yoktu yoksa alırdım hemen senden
kısmet değilmiş hayırlısı olsun, güle güle kullanın..

efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam msn yollarmısın
msn : electronics@hotmail.com.tr

ancak genelde açık olmuyor. bana tel. numaranızı pm'lerseniz dönüş yapabilirim..