ah hocam kaç gündür arıyoruz ucuza ama aldık 150 ye

r10dada aramıştım yoktu yoksa alırdım hemen senden
kısmet değilmiş

hayırlısı olsun, güle güle kullanın..
msn :
electronics@hotmail.com.tr
ancak genelde açık olmuyor. bana tel. numaranızı pm'lerseniz dönüş yapabilirim..