bircok kişinin işine yarıyacagı kesin.fakat bırde sole bısey sormak ıstıyorum bunu onlıne destek ıcın hangı pc de kurarsan o pc de acılan msn demı calısıyor yoksa farketmıyormu böyle bısey duymustum.
Her yerde açılır ama serverı tanıtman lazım. Yani Programda edit server veya add server dı heralde tıklayıp sitende kurulu olan dizini gösterip kullanıcı adı ve şifreyle girebilirsiniz.