bircok kişinin işine yarıyacagı kesin.fakat bırde sole bısey sormak ıstıyorum bunu onlıne destek ıcın hangı pc de kurarsan o pc de acılan msn demı calısıyor yoksa farketmıyormu böyle bısey duymustum.