Bana cevap verme resime cevap ver.
Resime cevap vereyim.
O konunun içini hiç okudun mu sen ? Okumadın kesin al sana cevap ;
"Şaibeli,Beşiktaş düşmanı,eyyamcı,******** Fenerasyona karşı olarak ; şikeye ve şaibeye bulaşmış kulüp ve kişilere ağır cezalar veren,küme düşüren,puan silen temizlenmiş İTALYA'yı destekliyoruz..!
Bu Oyunu Yine Biz Bozacağız!
"Beşiktaş Ağır Taştır,Altında Kalırsınız!"
Amacın ne olduğu açıkca belli hadi bakalım buna da cevap ver?