Arkadaşım müyap kapatacak diye korkma al blogspottan alan adını sonra blogger logosunuda gizle hiç bişi olmaz.Zaten 10-15 $ bişey.Yok blogpsot istemiyorum dersen hostingi al klipleri başka bir yerden çek sitenin footer 'ına
'' www.siteadi.com bu sitedeki videoların hiç birini kendi serverında bulundurmaz.Videoların kopyalanmasından veya indirilmesinden www.siteadi.com kesinlikle sorumluluk kabul etmez ve sorumlu tutulamaz.Tüm sorumluluk site ziyaretçilerine aittir''
çoğu site sahibi böyle yapıyor. yani böyle bir uyarı metni eklersen sanırım bişi olmaz.