oyunfavori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş alttaki konuyu inceleyebilirsin. fiyatlarımız gerçekten cok uygundur. Ve tabiki orjinaldir.

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...gozlukler.html

Konunuzu okudum MSN ekledim, -itrader ve üyelik yeni oldugunuzdan şöyle teklif edebilirim ürününüz orjinal ise öncelikle görmek isterim eger okeylersem ödemenizi çıkarım degilse kargolarım tekrar size böylelikle burada size karşıda bir güven oluşur.