Konu açan hocam'a teşekkür Ediyorum. R10 Ticaret Bölümü günden güne gelişiyor.
Saygılar
<kd> Genişleme ile gelişmeyi karıştırmayalım. (: Genişliyor, gelişim ile ilgili bi' konu yok. </kd>
Ben balık satıyorum, sen arı arıyorsun. Mükemmel bi' forum yahu ciddiyim he..