bende anlayabilmiş değilim...3 aydır adwords ile reklam yaptığım sitemin eklemiş olduğum tüm kelimelerinde şuan Düşük kalite puanı nedeniyle nadiren gösteriliyor diye bir uyarı yer almakta.(Reklam Teşhis aracındada Açılış sayfası kalitesi: Yetersiz yazıyor)Kalite puanınıda üstelik 1/10 a düşürmüşler.. Halbuki reklamlar çok normal bir şekilde yayınlanmakta ve kalite puanıda min. 6-7 olmaktaydı..Neden böyle bir sorun oluştu anlayamadım..Siteyle ilgili herhangi bir değişiklikte yapmadım..Mail gönderdim açılış sayfanızda optimizasyon yapın kalitesi yetersiz diolar..Be adam madem açılış sayfam kalitesiz 3 aydır yayını nasıl yapıyorsun..Gerçekten bu google anlamak çok zor çookkkkk....