Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende anlayabilmiş değilim...3 aydır adwords ile reklam yaptığım sitemin eklemiş olduğum tüm kelimelerinde şuan Düşük kalite puanı nedeniyle nadiren gösteriliyor diye bir uyarı yer almakta.(Reklam Teşhis aracındada Açılış sayfası kalitesi: Yetersiz yazıyor)Kalite puanınıda üstelik 1/10 a düşürmüşler.. Halbuki reklamlar çok normal bir şekilde yayınlanmakta ve kalite puanıda min. 6-7 olmaktaydı..Neden böyle bir sorun oluştu anlayamadım..Siteyle ilgili herhangi bir değişiklikte yapmadım..Mail gönderdim açılış sayfanızda optimizasyon yapın kalitesi yetersiz diolar..Be adam madem açılış sayfam kalitesiz 3 aydır yayını nasıl yapıyorsun..Gerçekten bu google anlamak çok zor çookkkkk....