Bence kesinlikle nokia,

Bu model sürgülümü bilmiyorum fakat sürgülü ise hic yaklasmayın derim cok kısa sürede bozuluyor, sürgünün dısındada her durumda nokia daha avantajlı ve dayanıklı.

Ikı telefonunda görüşüşlerini kıyaslamak gerekirse sanki samsunc daha ağır daha prestijli duruyor, nokia sanki daha genc havası veriyor...