Konu
"Arı" arıyorum
24-04-2010, 01:13:02
#7
Paşa
jann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
burada biraz zor bulunur. 10 yıl önce 2 kovan arı vardı bizim kraliçe ölünce onlarda finiş oldu
r10 da bot yaptırıp kafkaslardan Kütahya ya çektirtebilirsin
öyle bi bot olsada kullansak