S.a arkadaşlar Komiksin.Net i bir ara satılığa çıkardım ama kullanıcam gibime geliyo ve kimsenin fikrini sormadım ilk defa burada soruyorum ve içeriği belli Mizah olacak

sizlerin fikri ne olur ? içerik ve domain hakkında.

ve ufak bir fiyat araştırması yapalım fikrinizi bekliyorum