S.a arkadaşlar Komiksin.Net i bir ara satılığa çıkardım ama kullanıcam gibime geliyo

ve kimsenin fikrini sormadım ilk defa burada soruyorum ve içeriği belli Mizah olacak
sizlerin fikri ne olur ? içerik ve domain hakkında.
ve ufak bir fiyat araştırması yapalım fikrinizi bekliyorum