Konuya cevap yazan tüm herkese çok teşekkür ederim.
Arkadaşlar şu an bi arkadaşla görüşmekteyim.İki gün boyunca verdiği hesabı denicem istediğimi karşılıyormu diye.Eğer olmazsa sizlerle iletişime geçielcektir.Tekrardan herkese çok teşekkür ediyorum