teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
New project 'den Empty Project 'i seçtim. Sonra File>New>File 'den bir kaynak dosyası oluşturdum. Build dediğimde ise şöyle bir hata verdi :
Error	1	general error c10100b1: Failed to load file "..\Debug\projem1.exe". Sistem belirtilen yolu bulam1yor.	mt.exe	projem1
Viusal 2008 'de niye böyle karışık ? Visiual 2006 'da File >New file den dire kaynak dosyası oluşturdummu iş bitiyordu. Çok karışık bunda..

benim dediğim şekilde normal şartlar altında olur ya adımlarda bır sıkıntı yasıyorsundur yaparken kı sectıgın yerlerde bır hata olabılır ondan boyle bır sorun cıakrtıyor olabılır yada kurulumda bır sıkıntı cıkmıstır cok lazım olursa eklersın msn ımı yardımcı olabılırım