Mesela kendim üzerinden konuşayım. Ben adsense gelirimin %40 civarını tekrar adwords tan kullanıyorum. Şimdi siz böyle yaparak benim hakkımı yemiş oluyorsunuz ?

Ayrıca adwords yayıncısı, ödediği miktarın karşılığını alamadıktan sonra neden bir daha reklam versin ki.. Uzun vadeli düşünmek gerekiyor biraz.

Lütfen biraz mantıklı olalım.

Böyle hile yöntemlerini düşünmek yerine, kimsenin yapmadığı özgün bir proje düşünmek bence size daha çok yarar getirir.

Ayrıca bu forumda illegali/yasal olmayanı teşvik etmeniz yasaktır.