DiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi hayırlı olsun hesabı kısıtladılar.. Of of yarın birde gidip adres doğrulama belgesimidir ne karın ağrısıysa ondan alıcaz of yahu
muhtarlıktan falan alınan belgeleri kaile almıyorlar diye biliyorum banka ekstresi en iyi çözümdür