Arkadaşlar meraba öncelikle bu profili bi arkadaşımdan geçici süreliğine aldım adım emrah,benim bi sorum olcak şimdi ben web tasarım gördüm grafik tasarım gördüm (şöyle böyle ) ve bu alana çok büyük ilgim var daha önceleri beri ancak şimdi nerden başlayacağımı bilemiyorum ayrıca ben bu işten para kazanmak yani hem eğlenmek hayalimdeki işi yapmak yapabilmek hemde kendi çapımda kar elde etmek istiyorum.Şimdi ben nereden başlıyayım işe , önce asp yi mi öğreneyim yoksa Div kodlarını mı özümseyim yoksa CSS kodlarını mı yutayım yoksa bunları bırakıp seo işine mi gireyim yoksa flashımı önce geliştireyim nerden başlayım nasıl devam edeyim önerilerini dikkatle bekliycem arkadaşlar herkesten özellikle üstatlardan.Teşekkür Ederim.