Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
divran ı görünce aklıma hemen tespara geliyor. Çoktandır kayıplarda zaten.
Güzel çalışma olmuş rsmalee eline sğalık.
keşke kaybolsada bende kurtulsam ondan