merhaba arkadaşlar,
sitem için mail kayıt sistemi yapmayı düşünüyorum.
kayıt olayını başarıyla yaptım ancak, mail 'lerini kayıt edenlere
nasıl e-posta yollayabilirim. phpmyadmin'den tek tek kayıt olanlara
yollamak her geçen gün zorlaşacaktır.
bunun toplu olarak yapılması nasıl olur acep ?
nedir fikirleriniz, önerileriniz, düşünceleriniz arkadaşlar.