merhaba arkadaşlar,

sitem için mail kayıt sistemi yapmayı düşünüyorum.
kayıt olayını başarıyla yaptım ancak, mail 'lerini kayıt edenlere
nasıl e-posta yollayabilirim. phpmyadmin'den tek tek kayıt olanlara
yollamak her geçen gün zorlaşacaktır.

bunun toplu olarak yapılması nasıl olur acep ?

nedir fikirleriniz, önerileriniz, düşünceleriniz arkadaşlar.