merhaba arkadaşlar

ben photoshoptan az çok anlarım. ancak maskot - çizim yapmak istiyorum.

kağıtta elle çizdikten sonra nasıl hatlarını düzgünleştirip pc ile yapılmış goruntusu verebilirim.

saygılar