Ardanın karakterine laf ediyorsun neyini gördün bu zamana kadar allah aşkına ?
Herşey adamın üstüne üstüne geliyor taraftarlar trip atıyor adam sevgilisini alıp bi yerlere gidiyor anında eleştiriler herkes yükleniyor adama, kim olsa sinirlenir böyle şeylere ayrıca bu olay sanki hiç olmuyor gibi konuşuyorsunuz okulda hiç kavga etmedinizmi ? olaylara başka taraftan bakıyorsun sadece gülüyorum.
Hemen Karaktersiz damgası vurmak ne kadar doğru acaba.
yanlış anlaşılmasın ben ne fb li ne gsli nede bjkliyim.
ya geçelim bu herşey üstüme geliyor bunalımdayım ayaklarını.tüm futbolcular ana kuzusumu yetişiyor ?
dünyanın parasını alıyorsun bi kere sen.ne stresi ne bunalımı paranın sıcaklığı yeter
artı olarak neyini gördüm bu zamana kadar neyini görmedikki tüm türkiye biliyor saydırtma bana şimdi