Fenerliler saçma sapan yorum yazmazsa sevinirim.
Kusura bakmayın ama Arda bu. Onun yanında Caner de bu. Kimse savunmaya kalkmasın Fener maçında Semih'e yaptıklarını unutmadık.
Büyük oyuncuysan geçecen bu işleri. Caner laf attıysa sen ona yumruk atmayacaksın. Gidip hocana şikayetini edersin adam gibi. Bu kafa yapısını değiştirmedikten sonra (değişeceğini hiç sanmam) futbolunu daha ileri götüreceğini düşünmüyorum, götürse bile büyük takımlarda oynayamaz.
bir de şöyle bir şey varki büyük hakaret
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp...mukayese+etmem
düzeltme:
yani Rijkaard gibi bir adamı getiriyorsun, yazık oluyor takıma. Gerçekten bu takım oturduğunda büyük başarı sağlayacaklar. Fakat böyle oyuncular ile gelecek başarı gelmez olsun. Çocuk gibi işe bak, 22 yaşında benim yapmayacağım hareketleri milyonlarla oynayan adamlar yapıyor hakikaten yazık.