Yorum kısmını kullanıcılar acabildim fakat kullanıcı adı ve resim ayarları kaldı :S bir türlü yapamadım..Resimi ben belirlesem isimolarakda kullanıcı kendi ismini belirtebilse süper olacak..
Editlenen dosya:
http://www.qooy.com/files/PPYFV4RB/v...nksiyonlar.rar
Bu kalanlarıda düzeltebilirsek daha güzel olacak..