K1ng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
programı satın aldım 3 gun içinde elime gelir masraflı bir program sunucu gerektiriyor ve proxy de gerektiriyor ayrikette alanların %45 i programı kuramadığı gibi bırakmış yakında r10 da post satışları başlatacağıım.
Yok artık bayağı saçmalamışsın


1.si xrumer ödeme yapıldığı andan 5 saat içerisinde mailine download gönderilir

2. si hocam iyimisin sen kim kuramamışda bırakmış Allah aşkına ben o adamın aklından şüphe ederim

Ben kullanıyorum ve gayette kazançlı