programı satın aldım 3 gun içinde elime gelir masraflı bir program sunucu gerektiriyor ve proxy de gerektiriyor ayrikette alanların %45 i programı kuramadığı gibi bırakmış yakında r10 da post satışları başlatacağıım.
Yok artık

bayağı saçmalamışsın
1.si xrumer ödeme yapıldığı andan 5 saat içerisinde mailine download gönderilir
2. si hocam iyimisin sen kim kuramamışda bırakmış Allah aşkına

ben o adamın aklından şüphe ederim
Ben kullanıyorum ve gayette kazançlı