Arkadaşlar seo konusunda çok tecrübeli olduğum söylenemez.Forumlarda okuduğum kadarıyla birşeyler yapmaya çalışıyorum.Geçen bir arkadaşa aldığım backlinklerden bahsediyordum arkadaş sandbox a düşersin dikkat et dedi.Siteyi 23 Mar 2010 tarihinde açtım yani açalı 1 ay oluyor hemen hemen yerel haber sitesi.Fazla backlink kastık herhalde Buradan backlinklerimi kontrol ediyorum.

pr0 29
pr1 1
pr2 2
pr3 2
pr4 3
pr5 2

adet gösteriyor.Sanırım daha da yükselecek çünkü baya bi backlink kastım Sizce sandbox tehlikem nedir ?